«Пізнаю себе»

Завдання:

  • Формувати у молодших школярів уявлення про цінність, неповторність свого «Я».
  • Розвивати інтерес дитини до самопізнання та розуміння власних почуттів.
  • Сприяти становленню внутрішньогрупових контактів.

Вправа «Усмішка по колу»

Пропоную привітатись, передаючи усмішку одне одному у долоньках.

Візуалізація «Слухаємо себе»

Мета: формувати у дітей вміння прислухатись до свого внутрішнього «Я».

- Сядьте зручно, розслабтесь,заплющте очі. Послухаємо, що відбувається навколо нас і в середині кожного з вас. Уважно прислухайтесь, що відбувається всередині вашого тіла: голівки, грудях, ручках, ніжках, вушках, оченятах...

А тепер спробуйте уявити себе на лузі... Над вами ясне блакитне небо... Навкруги аромат квітів, кружляють метелики. Ви відпочиваєте... Світить ясне сонце, теплі промені торкаються вашого обличчя, ваших рук, тепло розходиться по всьому вашому тілі. Кожна клітинка наповнюється енергією. Побудьте у цьому стані декілька хвилин. Наберіться сили, хорошого настрою, а на рахунок від 5 до 1 ви розплющуєте очі, але відчуття залишається. 5, 4, 3, 2, 1 - міцно потягніться - вперед і вгору - і повільно розплющуйте оченята...

Після завершення вправи діти обмінюються враженнями.

Вправа «Таких, як «Я», більше не має»

Мета: формувати навички пізнання себе.

Учні по черзі намагаються дати якнайбільше відповідей на запитання «Хто Я?» Кожне речення починається із займенника « Я». Наприклад: Я - дівчинка», «Я - людина, яка займається спортом», «Я - хороша людина».

Вправа «Кінцівка»

Мета: розвиток логічного мислення, уяви.

Дітям зачитується початок речення, а вони повинні його правильно завершити. Якщо кінцівка названа неправильно, то учасник виходить з гри. Виграє той учасник, хто останнім залишається у грі, або той, хто правильно називає усі кінцівки.

Приклади речень:

Якщо підвіконня вище, ніж стіл, то...

Якщо Сашко нижчий, ніж Коля, то...

Якщо в правій руці на чотири олівці менше, то...

Якщо Юрко живе далі від школи ніж Таня, то...

Якщо Петрик вищій за Михайла, то...

Якщо озеро глибше за річку, то...

Підсумок 

Стеценко Юлія  - вчитель початкових класів
Всі права захищені 2019
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати